1. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą DOL AGRA MISZCZYSZYN, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 8940025112, REGON 930312604.
2. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
3. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
4. Platforma sprzedażowa B2B – platforma sprzedażowa przeznaczona dla przedsiębiorców prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.dolagra.pl
5. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (Platformy sprzedażowej B2B) bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
6. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
7. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
8. Konto - konto klienta w Platformie sprzedażowej B2B, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Platformie sprzedażowej B2B.
9. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Platformie sprzedażowej B2B, umożliwiający utworzenie Konta.
10. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Platformie sprzedażowej B2B umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
11. Koszyk – element oprogramowania Platformy sprzedażowej B2B, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
12. Produkt - dostępna w Platformie sprzedażowej B2B rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
13. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Platformy sprzedażowej B2B. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3 Kontakt
1. Adres Sprzedawcy: ul. Osiniecka 95, 54-530 Wrocław
2. Adres e-mail Sprzedawcy: dolagra@dolagra.pl
3. Numer telefonu Sprzedawcy: (+48) 71 725 37 71
4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Oddział we Wrocławiu 51 1930 1073 2210 0260 9524 0001
5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach: 9:00 – 17:00
§ 4 Wymagania techniczne
Do korzystania z Platformy sprzedażowej B2B, w tym przeglądania asortymentu Platformy sprzedażowej B2B oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c. włączona obsługa plików cookies,
§ 5 Informacje ogólne
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Platformy sprzedażowej B2B spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Platformy sprzedażowej B2B z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Przeglądanie asortymentu Platformy sprzedażowej B2B wymaga zakładania Konta.
3. Klient otrzymuje dostęp do możliwości przeglądania cen asortymentu oraz możliwość składania zamówień po wcześniejszej autoryzacji przez Sprzedawcę.
4. Sprzedawca zastrzega, że zarejestrowanie do Platformy sprzedażowej B2B nie gwarantuje możliwości składania zamówień. Zarejestrowani Klienci podlegają dodatkowej autoryzacji przez Sprzedawcę na podstawie, której jest przyznawane jest prawo do składania zamówień.
5. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
6. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport), o której Klient jest informowany na stronach Platformy sprzedażowej B2B w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
7. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie oraz o innych kosztach, będzie podana w Platformie sprzedażowej B2B w opisie Produktu.
§ 6 Zakładanie Konta w Sklepie
1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:
a) Nazwa firmy
b) NIP
c) Imię i nazwisko
d) Login (email)
e) Telefon
f) Ulica
g) Miasto
h) Kod pocztowy
i) Państwo
2. Założenie Konta w Platformie sprzedażowej B2B jest darmowe.
3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
§ 7 Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
1. zalogować się do Platformy sprzedażowej B2B
2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
3. kliknąć przycisk “Finalizuj:
4. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
§ 8 Oferowane metody dostawy oraz płatności
1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
a. Przesyłka kurierska,
b. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Osiniecka 95, 54-530 Wrocław – od pn. do pt. w godzinach od 9:00 do 17:00.
c. Powyżej zamówienia na kwotę 2 500 PLN netto dostawa odbywa się na koszt Sprzedawcy.
2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. Płatność przy odbiorze
b. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Platformy sprzedażowej B2B.
§ 9 Wykonanie umowy sprzedaży
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Platformie sprzedażowej B2B zgodnie z § 7 Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
3. Jeżeli dostawa Produktu odbywa się na terenie poza granicami Polski koszty dostawy Produktów jest obliczany każdorazowo indywidualnie.
4. Cena transportu podana na Platformie sprzedażowej B2B dotyczy wyłącznie transportu na terenie Polski.
5. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
§ 10 Reklamacja i gwarancja
1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
3. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
§ 11 Dane osobowe w Sklepie internetowym
1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Platformy sprzedażowej B2B jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Platformy sprzedażowej B2B zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
3. Odbiorcami danych osobowych Platformy sprzedażowej B2B mogą być:
a. W przypadku Klienta, który korzysta w Platformie sprzedażowej B2B ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 12 Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Platformę sprzedażową B2B zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu